فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس خبر داد:

اجرای 250 برنامه متنوع در بندرعباس به مناسبت هفته بسیج
کد خبر: ۸۹۵۰۶۱۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس از اجرای 250 برنامه متنوع در بندرعباس به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ اباذر سالاری پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج بیش از 250 برنامه متنوع در شهرستان بندرعباس و در حوزه‌ها و رده‌های گوناگون بسیج اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس با اشاره به خدمات بسیج در طول بعد از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز تلاش و خدمات بسیج بر هیچ کس پوشیده نیست. امروز بسیج به عنوان میدان‌دار در عرصه‌های علمی و فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است.

 

سالاری ادامه داد: امروز مردم عراق، لبنان، یمن، سوریه و ... با کمک گرفتن از الگوی بسیج مستعفان توانسته داعش را که در واقع بزرگ‌ترین خطر خاورمیانه و جهان مطرح است را بواسطه همین تفکر بسیجی بیرون کند.

 

وی گفت: برگزاری نشست‌های اخلاقی و بصیرتی، حلقه‌های صالحین، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، اردوهای جهادی، برگزاری کارگاه‌های مهارت آموزی در سطح محلات، ویزیت رایگان، برپایی نمایشگاه، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدا، همایش تجلیل از ایثارگران و تجمع بزرگ بسیجیان در 5 آذر را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج نام برد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس برگزاری یادواره شهید حججی با حضور خانواده این شهید را از برنامه‌های شاخص هفته بسیج نام برد که در دوم آذرماه و از ساعت 19 در پارک غدیر و در زیر پرچم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار