کمال اکبریان گفت: پست‌بانک‌ایران بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی توانسته با پرداخت تسهیلات به طرح‌های کشاورزی، صنایع تبدیلی، آبزیان و شیلات نقش مؤثری در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زائی مناطق روستایی ایفا نماید.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۲۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: وی پرداخت تسهیلات اشتغال‌زائی را عاملی برای مهاجرت‌زدائی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و تبعات آن دانست و ابراز امیدواری کرد: پرداخت تسهیلات و خدمات‌رسانی پست بانک در سطح روستاها و مناطق محروم کمک خوبی است تا شاهد مهاجرت معکوس و افزایش تولید در این مناطق باشیم.
همچنین بهنام یزدانی مدیرشعب پست‌بانک استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد شعب و باجه‌های خدمات بانکی شهری و روستائی اظهارداشت: این بانک در راستای انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با صندوق توسعه ملی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آماده ارائه تسهیلات به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی، فعالان حوزه‌های ICT و IT، شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های کشاورزی، دامداری و منابع طبیعی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و سایر بخش‌های مرتبط است.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیائی و گردشگری این شهرستان افزود: پست‌بانک‌ایران از طریق 8 باجه‌خدمات بانکی و تعداد 67 دستگاه خودپرداز(ATM) و پایانه فروش(POS) درحال خدمات‌رسانی به اهالی روستاها و گردشگران منطقه است.
ارسال نظرات