آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه امام صادق (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود به مناسبت هفته برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۲۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه و فرماندهی و شورای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و نمازگذاران و بسیجیان و امام جماعت و هیئت امنا مسجد امام جعفر صادق (ع) از زحمات علی ابراهیمی در مدت تصدی فرماندهی پایگاه امام صادق (ع) تقدیر و ایمان عبداللهی به عنوان سرپرست پایگاه حکم مسئولیت دریافت کرد.
حجت الاسلام حضوری امام جماعت مسجد امام صادق در این مراسم در سخنانی با اشاره به تقارن مبارک شروعهفته بسیج با ماه ربیع الاول اظهار کرد: مسیری که اباعبدالله باز کردند را باید همه ادامه دهنده باشیمو بدانیم که در لشکر امام حسین (ع) همه صنف حضور داشتند از تاجر و غیر تاجر و جنگاور و پیر و جوان و نمونه‌ای از بسیج و بسیجی است.
وی با بیان اینکه واقعه عاشورا الگوبرداری در تشکل بسیج است افزود: یکی از بهترین راه‌ها عضویت دربسیج است چرا که بسیج جای همه هست و عضویت در بسیج ارزشمند است.
وی با تقدیر و تشکر از زحمات فرمانده قبلی بسیج و درخواست همراهی برای کمک به فرمانده جدید گفت:یکی از بهترین راه‌ها حضور در بسیج آن هم بسیج مساجد و محلات است که خیر برکت دارد.
سروان پاسدار ابوذر مطهری فرمانده حوزه خاتم الانبیا (ص) شاهرود نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه خاتم الانبیا در غرب شاهرود با بیان اینکه این پایگاه جزو پایگاه‌های پیشرو در بسیج و برنامه هاست اظهار کرد: مسجد سنگر است و ستوان و نگهبان این سنگر امام جماعت است و برای پایگاه امام جماعت محور است و باید برنامه‌های پایگاه با محوریت امام جماعت و همراهی هیئت امنا پیش برود.
لازم به ذکراست مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه فدک حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) نیز با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و مسئولین حوزه خاتم و بسیجیان و نمازگذاران مسجد فدک شهرک فدک شاهرود برگزار و از زحمات مهران رنجبر تقدیر و مهدی محمدی به عنوان فرمانده جدید پایگاه حکم مسئولیت دریافت و معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها