خبرهای داغ:
پایگاه بسیج مقاومت فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گرگان صبح امروز با حضور فرمانده سپاه گرگان افتتاح و مورد بهره بردارس قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۳۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، صبح امروز پایگاه بسیج مقاومت فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گرگان با حضور فرمانده سپاه گرگان افتتاح و مورد بهره بردارس قرار گرفت. این پایگاه بسیج برای انجام فعالیت بسیج در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی  افتتاح گردیده است.

سیدعلی مهاجر فرمانده سپاه گرگان در مراسم افتتاح این پایگاه بسیج اظهار داشت: بسیج با حضور خود در میدان های مختلف انقلاب اسلامی توانسته اقدامات موثری را داشته باشد.

وی بااشاره به حادثه زلزله کرمانشاه و امدادرسانی سپاه و بسیج گفت: حضور به موقع سپاه و بسیج توانست بخشی از آلام مردم را کاهش دهد.

AZADP1

سرهنگ مهاجر همچنین با بیان اینکه امروز موجی از کمک های مردمی توسط سپاه و بسیج ساماندهی و به مناطق زلزله زده اعزام می شود، ابراز کرد: با توجه به ضرورت ساخت مسکن برای زلزله زدگان کرمانشاه مردم شریف شهرستان گرگان که کمکهای غیر نقدی آنها در خور توجه است انتظار می رود کمک های نقدی خود را نیز برای ساخت هر چه سریع تر منازل حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه دریغ نکنند.

AZADP2

مهاجر در پایان از تلاش های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برای افتتاح پایگاه بسیج کارکنان این دانشگاه سپاسگذاری کرد و گفت: بسیج و کار بسیجی اگر همواره همچون گذشته با درایت و علم اندوزی باشد بازدهی چند برابری را خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها