خبرهای داغ:
خانواده شهید مدافع حرم گرگانی «سید احسان حاجی حتملو» در پی نابودی شجره خبیثه ملعونه داعش محضر رهبر معظم انقلاب پیام تبریکی صادر کردند.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۳۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، با اعلام خبر مسرت بخش نابودی شجره خبیثه ملعونه صهیونیستی-آمریکایی داعش به دست جبهه مقاومت از سوی سردار قاسم سلیمانی، خانواده شهید مدافع حرم گرگانی «سید احسان حاجی حتملو» نیز پیام تبریکی محضر مقام عظمای ولایت، حضرت آیت العظمی الامام خامنه ای صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

ظفر بزرگ و پیروزی مسرت بخش جبهه مقاومت بر تروریست بزرگ جهانی، داعش خبیث، بار دیگر گوهر درخشان عزم و اراده ی پولادین غیورمردان ایران زمین و پاسداران رشید اسلام را در برابر چشم جهانیان به جلوه آورد.

دعای خیر، تدابیر حکیمانه و راهبری های بی بدیل حضرتعالی، مهمترین و موثرترین گزینه موثر در این پیروزیست.

شنیدن این خبر از سوی فرمانده رشید مخلص و ولایتمدار سپاه قدس، سردار حاج قاسم سلیمانی مرهمی بود بر قلب های داغدیده ما در عزای شهادت پدران و همسران و فرزندان و همرزمان شهیدمان که در این جهاد فی سبیل الله به فیض عظیم قرب الی الله نائل آمدند.

رهبرا...

جان های ما و جان های فرزندان و پدران و عزیزان ما به فدای اسلان و قرآن که هر کجا نیاز و دستور حضرتتان باشد به جهاد برخواهیم خواست.

ضمن عرض تبریک به محضر مبارک حضرتعالی و فرمانده غیور و ولایتمدار سپاه قدس، بر خود فرض می دانیم از رشادت های رزمندگان جان بر کف جبهه مقاومت تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان از خداوند متعال توفیقات روزافزون را مسئلت نماییم.

hatamloooo1

hatamloooo2

hatamloooo3

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها