خواهران بسیجی پایگاه‌های زینبیه، ساجده، رضوان و ریحانه در محل روستای خود اردوی جهادی برپا نمودند.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۳۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ امروز سه شنبه مورخ ۳۰/۸/۹۶ همزمان با دومین روز از هفنه بسیج، اردو‌های جهادی مشاوره به همت پایگاه‌های مقاومت حوزه شهدای خواهر برگزار شد.
در دومین روز از هفته بسیج که "بسیج، محرومیت زدایی و خدمت رسانی" نامگذاری شده است، خواهران بسیجی پایگاه‌های زینبیه، ساجده، رضوان و ریحانه در محل روستای خود اردوی جهادی برپا نمودند و با هدف خدمت رساانی در مناطق محروم و به منظور کمک به رفع محرومیت، کاهش آسیب‌های اجتماعی، استحکام بنیان خانواده و... برگزار شد.
برخی از فعالیت‌های خواهران بسیجی، مشاوره خانواده، پاسخ به مسائل شرعی، کمک کردن به افراد سالمند و ناتوان در جمع آوری خار و خاشاک، کره گیری، انار چینی، تهیه مربای به، از بین بردن علف‌های هرز و. بود.
مقام معظم رهبری در این باره فرمودند:
«شما سفیران کار و تلاش خواهید شد، وقتی شما در یک محیطی حاضر می‌شوید؛ در کویر، در کوهستان، در نقاط دور از دسترسف در میان مردم محروم مشغول کار می‌شوید، جوانی که در آنجاست، از شما الهام می‌گیرد و شما می‌شوید سفیر تلاش و کار و خدمت و جهاد و مجاهدت، شما دل‌ها را زنده می‌کنید. فایده بزرگی است، فواید فراوانی در این کار هست این جریان عظیم را حفظ کنید.»
شروع فعالیت این گروه‌ها در هفته بسیج است و مجموعه فعالیت‌های اردو‌های جهادی خواهران بسیج اقشار در مساجد ادامه خواهد یافت.
ارسال نظرات