خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دفاع از امنیت از جانب غرب و به‌ویژه آمریکا امری زبانی است و آن‌ها خواهان برقراری زبانی امنیت هستند چرا که به هیچ وجه با وجود تبعیض‌های نژادی و قوانین موجود برای همجنس‌بازان نمی‌توان انتظار عدالت داشت و این دو با هم همخوانی نداشته و نخواهند داشت.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۴۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

حمیدرضا آیتی غفاری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون تیراندازی‌های اخیر در ایالات آمریکا که مدعی دموکراسی و حقوق بشر هستند اظهار کرد: در ابتدا اینگونه مسائل به خود نظام حکومتی بازمی‌گردد که سران این حکومت‌ها، خود پیشگام تولید سلاح هستند و حمل سلاح در این کشورها کاملا قانونی می‌باشد و همین امر سبب بروز از این قبیل رخدادها خواهد شد.
وی تبیین کرد: قانونی بودن به‌همراه داشتن سلاح برای همگان، با توجه به مشکلاتی که گاهی برای افراد رخ می‌دهد هرچند مسائل کوچکی باشند و یا مشکلاتی از قبیل اختلافات نژادی و مذهبی و یا اختلالات روحی و روانی، سبب می‌شود تا انسان دست به اقدامات خطرناکی همچون خودکشی و یا قتل بزنند.
غفاری خاطرنشان کرد: دفاع از امنیت از جانب غرب و به‌ویژه آمریکا امری زبانی است و آن‌ها خواهان برقراری زبانی امنیت هستند چرا که به هیچ وجه با وجود تبعیض‌های نژادی و قوانین موجود برای همجنس‌بازان نمی‌توان انتظار عدالت داشت و این دو با هم همخوانی نداشته و نخواهند داشت.
این کارشناس در بخش پایانی تصریح کرد: حکومتی که خود را مدعی دموکراسی و حقوق بشر می‌نامد و در عین حال بی‌عدالتی‌ در آن بیداد می‌کند، زمانی می‌تواند دایه‌دار امنیت باشد که بتواند عدالت را هر چند محدود در جامعه خود به اجرا درآورد که مشخصا این اقدام برای نظام حکومتی همچون آمریکا بسیار مشکل خواهد بود.
1006/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها