خبرهای داغ:
مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه استان سمنان:

ورزش و نشاط در آینه هفته بسیج با اجرای بیش از60برنامه ورزشی در استان

مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت:در گرامیداشت هفته بسیج دوره های آموزشی دفاع شخصی، اجرای مسابقات مختلف ورزشی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۸۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

 محمدشوقانی مسئول تربیت بدنی سپاه استان در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است؛ نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن یقینا از برکات و الطاف خداوند تعالی بود و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

وی افزود:پرداختن به جسم وارتقاء آمادگی جسمانی که یکی از اصول نظامی گری است و برای ما تکلیف مضاعف بدنبال دارد،همچنین  در جهت رشد شاخصه های سلامت و ورزش قهرمانی جامعه هدف خود،گام های موثری را برداشته ایم  و به لطف الهی  این تلاش در سال های آتی ادامه دار خواهد بود.

شوقانی گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری هفته بسیج فرصتی است برای یک حرکت عظیم تا الگویی برای جهانیان باشد ما در این هفته بیشتر بر روی توسعه ورزش قهرمانی  و ارتقاء آمادگی جسمانی تمرکز کرده ایم  که در قالب مسابقات وبرنامه های ورزشی مختلف از جمله دوره های متمرکز طرح فتح ویژه گردان های کوثر و الزهرا (س )باحضوراساتیداز فدراسیون جودو و سازمان تربیت بدنی سپاه ، مسابقات استانی پینگ پنگ  ، دو ومیدانی، فوتسال،تیراندازی و... بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها