با حضور مسئولین شهری و لشگری شهرستان رباط کریم صورت گرفت.
مقام معظم رهبری: طرح سپاس هم تاکید حکومتی است، هم ادای دین و هم وظایف آحاد مردم است.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۹۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

به گزارش معاونت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم: طرح سپاس هفته بسیج با حضور مسئولین شهری و لشگری شهرستان رباط کریم در سالن آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
در این طرح، ابتدا فرماندار شهرستان رباط کریم "مهندس سعید بیات" در مورد مقام و منزلت شهداء صحبت هایی به حضار کردند. در ادامه گروه سرود خواهران با مضمون "شهید" برنامه ای را اجرا کرد. در پایان، برادر نصیری "مدیر کل بنیاد ایثارگران شهرستان رباط کریم" در مورد طرح سپاس صحبت هایی را اشاره کردند.
ایشان گفتند: شهداء ناظر و زنده هستند و دیدار عاطفی از خانواده ایثارگران و شهداء از جمله کارهای بنیاد ایثار است و از جمله مولفه کاری است که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند و مقام معظم رهبری فرموده است:" طرح سپاس هم تاکید حکومتی، هم ادای دین و هم وظایف آحاد مردم است".
ایشان در صحبت های پایانی گفتند: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دریا و دنیایی است که هرچقدر کار شود، جای باز کار دارد و از لحاظ کاربردی، کار کردن در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت، همان دیدارها و یادمان ها است.
در ادامه برنامه مسئولین شهری و لشگری شهرستان رباط کریم مزار شهداء این شهرستان در مصلی را گلباران کردند.
گفتنی است به مناسبت هفته بسیج از 28 خانواده شهداء و ایثارگر شهرستان رباط کریم توسط ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم دیدار و سرکشی به عمل خواهد آمد.

 

ارسال نظرات