جانشین بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 250 گروه جهادی در سراسر استان در ارتباط با رفع محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم تلاش می‌کنند
کد خبر: ۸۹۵۰۶۹۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

250 گروه جهادی در سراسر استان جهت محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ عباس نوظهور ظهر امروز در همایش شکوه هجرت در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون اجرای 185 پروژه جهادی با اعتبار 30 میلیارد ریال در بیش از 20 روستای محروم استان اردبیل به اتمام رسیده است و خدمات مطلوبی به اقشار محروم استان ارائه شده است.

وی افزود: در حال حاضر 250 گروه جهادی در سراسر استان در ارتباط با رفع محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم تلاش می‌کنند که تلاش و مجاهدت‌های این قشر شایسته تقدیر و قدردانی است که تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود در راستای خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه دست یابیم.

جانشین بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: به همین منظور در استان احداث چند باب منزل روستایی، تعمیر و تجهیز مدارس، آب‌رسانی به مناطق محروم، اقدامات فرهنگی و تلاش در رفع بی‌سوادی از جمله پروژه‌های انجام شده توسط بسیجیان تلاش‌گر در استان است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای تداوم این برنامه‌ها در استان مبنای کار قرار گرفته است.

نوظهور بیان کرد: یکی از مهم‌ترین هدفی که ما با اهتمام و جدیت ویژه به دنبال آن هستیم محرومیت‌زدایی است به گونه‌ای که مردم از لحاظ مالی با مشکلی روبه‌رو نباشند چرا که این مورد یک اصل اساسی و ضروری است و متاسفانه گسترش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق بیشتر از سایر مناطق است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در این زمینه با یاری و همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه بتوانیم به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم چرا که این موضوع در حال حاضر برای ما از اولویت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه واقع شود.

ارسال نظرات