سردار نوعی اقدم:

معنی واقعی کار جهادی قدم برداشتن در راه خدا است

سردار نوعی اقدم گفت: کارهای جهادی فقط در راه خدا معنی دارد و پست و مقامی به هیچ یک از جهادگران تعلق نمیگیرد زیرا پاداش این کارهای ارزشمند جهادی نزد پروردگاه عالم محفوظ است.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۰۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

اردوهای جهادی قبل از اینکه یک کار عملی باشد یک کار اهخلاقی موثر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار رحیم نوعی اقدم در همایش شکوه هجرت در سالن همایش دانشگاه آزاد گفت: ما باید قبل از اینکه در اردوجهای جهادی به کارهای عملی فکر کنیم باید بدانیم یک کار اخلاقی و موثر می باشد که کلید اصلی این کارها در اوج زیبایی، توانسته به خوبی مخاطبان جذب خود کند.

نوعی اقدم کارهای جهادی را ارزشمند توصیف کرد و گفت: ارایه ادبیات رفتاری بزرگترین دست آورد اردوهای جهادی است که جهادگران به خوبی توانستند  با آن آشنا شوند.

وی  اردوهای جهادی را یک آموزش عملی در جامعه بشری و مدنی عنوان کرد و گفت روحیه تعاون ، همکاری و ایثار گری را در اردو های جهادی استحکام می یابد که اردوهای جهادی از نشانه های انقلاب اسلامی است.

رزمنده دفاع مقدس افزود: کارهای جهادی فقط در راه خدا معنی دارد و پست و مقامی به هیچ یک از جهادگران تعلق نمیگیرد زیرا پاداش این کارهای ارزشمند جهادی نزد پروردگاه عالم محفوظ است.

وی به روحیه کاری جهادگران اشاره کرد و گفت: از نشانه های خداوند می توان به حرکت جهادگران اشاره کرد که عاشقانه ترین و عاظفی ترین و مدنی ترین کارها در اردوهای جهادی رخ میدهند که این اردوها از ارزش های بسیار بالایی برخوردار است.

سردار نوعی اقدم اردوهای جهادی و سازندگی را از مصادیق با ارزش انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: وقتی جهادگران در انجام امورات محوله پیش قدم می شود و یا در ادای فریض های الهی پیش قدم می شود خود از نشانه های الهی است طبیعی است شاهدان از  آنان الگویی می کنند.

وی گفت حضور در اردو های جهادی باعث می شود جهادگران با توجه به شرایط حاکم روحیه تواضع و فروتنی داشته باشند.

این فرمانده جهبه مقاومت  با غبطه بر شور و عشق و پاداش خداوند برای کار های سازندگی و اردو های جهادی بیان کرد: اجر یک روز کار های جهادگران با تمام جهاد رزمندگان در جبهه های مقاومت برابری می کند چرا که حرکت برای خداوند و بندهای خدا از ارزش والایی برخوردار است.

وی همه آنانی که مرجع و محل رجوع و حتی کسانی که می توانند مانعی از مسیر مردم بردارند یا به آنان امیدواری دهند و یا در شرایط سخت کنار مردم باشند خلیفه خدا بر روی زمین هستند و این کارها از مصادیق خلیفة الله بودن است.

وی با توجه تحولات اخیر جبهه مقاومت و نابودی داعش گفت: آمریکا بعداز هفت و نیم سال جنگ های مقاومت با شکست مواجع شد و به هیچ کدام از اهداف خود نرسید.

وی اراده قوی و شجاعت رزمندگان ، ارزش های حماسه ای  و عاشورایی، پیروی از ولایت فقیه و سردادن ها و فدا شدن ها در راه خدا عامل موثر پیروز های جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت پول های اعراب ، تجهزات آمریکایی و نیرو های اورپایی نتوانستند در مقابل این اراده ها و خدایی شدن ها ایستادگی کنند و شکست خوردند.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار