فرماندار ویژه زابل گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، تحول در اقتصاد تنها با اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است
کد خبر: ۸۹۵۰۷۰۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
هوشنگ ناظری در گفت و گو با خبرنگار بسیج درزابل اظهار داشت: بسیج یک تفکر و اندیشه است بنابراین تنها یک مجموعه و سازمان تشکیلاتی فیزیکی نیست.

وی با بیان اینکه تفکر و اندیشه بسیج ریشه در اعتقادات دارد، خاطرنشان کرد: این اندیشه و تفکر نه تنها به طور نظری خلاصه نمی‌شود بلکه این تفکر به عمل کشیده شده و در عرصه عمل فعالیت می‌کند.

ناظری تصریح کرد: بعد از ایجاد بسیج، این نهاد ارزشمند در بخش‌های مختلف فعالیت کرد به طوری که همین امروز در غرب کشور نیرو‌های بسیجی در کنار سایر نیرو‌ها بزرگترین کار‌ها را از جهت امدادرسانی و کمک به مردم زلزله زده انجام می‌دهند.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که بسیج یک مجموعه نیست که در قالب یک مجموعه نظامی خلاصه شده باشد بلکه بسیج مجموعه‌ای که در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اقدام می‌کند می‌باشد.

ناظری با بیان اینکه مباحث اقتصادی یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه همه مسولین است، ابراز داشت: اقتصاد باید ارتقا پیدا کند و تغییرات و تحولات انقلابی باید در بخش اقتصاد شکل گیرد که در این راستا وسیله و ابراز آن همان اقتصاد مقاومتی است که دارای اصول و قواعد خاصی می‌باشد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه زابل خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد تغییر و تحول در کشور، اقتصاد مقاومتی را باید به عرصه عمل کشاند.

وی تاکید کرد: در عرصه اقتصادی بسیج بیشترین فعالیت را به عنوان مجموعه‌ای که سهم بالا و والایی در این بخش‌ها داشته انجام داده که در این راستا با برنامه ریزی‌های مدون در آینده می‌توان به آن دست یافت.

فرماندار زابل با اشاره به اینکه بسیج مجموعه و تشکلی است که همه را به اهداف والای اقتصاد مقاومتی رهنمود می‌کند، تاکید کرد: نیروی بسیجی نیرویی است که تفکر جهادی و انقلابی دارد و زمان و مکان نمی‌شناسد.

وی با بیان اینکه اگر مدیران با تفکر بسیجی و جهادی عمل می‌کردند قطعا مردم با مشکلات کمتری مواجه بودند، اضافه کرد: مدیر بسیجی به دنبال حل مشکلات مردم است و در بین مردم حاضر و از مشکلات آنان شناخت دارد.

ناظری افزود: در مقابل تمامی تهاجمات تجمعی دشمن دارای بزرگترین سخت افزارها، تفکر بسیجی با کوچکترین امکانات حاضر و دشمنان را مات و مبهوت و در نهایت زمینگیر می‌کند.

وی در پایان اذعان داشت: بسیج با پوشش ۶۰ خانوار در زابل و ۶۰ خانوار در هیرمند سلول‌های خورشیدی را نصب می‌کند تا خانوار‌های سیستانی از مزایای اقتصادی این طرح استفاده کنند.
ارسال نظرات