خبرهای داغ:
دبیر جشنواره مدرسه عشق در گفتگو با بسیج:

مراسم اختتامیه جشنواره مدرسه عشق فردا برگزار می شود

مداحی بیان داشت: اختتامیه کشوری این جشنواره یکم آذر ماه ساعت 18 در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۰۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

احمد مداحی دبیر جشنواره مدرسه عشق در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: جشنواره مدرسه عشق مربوط به تولیدات فرهنگی هنری پایگاه های مقاومت در سراسر کشور است.

وی افزود: این جشنواره با هدف شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای بچه های پایگاه ها در سراسر کشور برگزار می شود.

تولیداتی که افراد در طول سال دارند را در حوزه های فرهنگی و هنری و بخش های مختلف به رقابت می گذاریم.

مداحی در رابطه با بخش های مختلف این جشنواره گفت :جشنواره مدرسه عشق شامل 5بخش هنرهای تصویری و نمایشی، هنرهای تجسمی، سرود و موسیقی، ایده و فعالیت های پایگاهی و نشر و کتاب می شود.

دبیر جشنواره مدرسه عشق عنوان کرد: آثاری که در این 5 حوزه ارسال شده مورد ارزیابی قرار گرفته است. مجموع آثاری که به جشنواره رسیده 72هزار اثر بوده که موضوع حدود 12هزار اثر به موضوعات جشنواره و رشته هایی که تعیین کرده بودیم نزدیک نبوده و از مشخصات کامل برخوردار نبودند و در مراحل اول حذف شدند.

وی ادامه داد: بنابراین 60 هزار اثر در جشنواره به رقابت گذاشته می شود و از این تعداد حدود 600 اثر وارد مرحله کشوری خواهند شد.

مداحی یاد آور شد: اختتامیه کشوری این جشنواره یکم آذر ماه ساعت 18 در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی با حضور سردار غیب پرور سردار رحیم صفوی و آقای محرابی برگزار می شود.

دبیر جشنواره مدرسه عشق خاطر نشان کرد: سعی کردیم در این جشنواره از دبیران درجه یک سطح کشوری استفاده کنیم. آقای سلیم غفوری دبیر حوزه هنرهای تصویری و نمایشی، سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر حوزه هنرهای تجسمی، محمد حسینی وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر حوزه ایده و هنرهای پایگاهی،  محمد گلریز دبیر حوزه موسیقی و آقای میثم میری دبیر حوزه نشر و کتاب در این جشنواره خواهند بود.

مداحی بیان داشت: همچنین از خانواده معظم شهدا تجلیل و از شبکه دو سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها