خبرهای داغ:
همزمان با آغاز ماه مبارک ربیع الاول و هفته بسیج خانه عالم مسجد امام حسین علیه السلام شهرک انقلاب با حضور مسئولان شهرستان و نمازگزاران شهرک انقلاب افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۰۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی امام جمعه موقت و مسئول سازمان تبلیغات اسلامی دزفول در این مراسم ضمن تبریک ایام هفته بسیج مسجد را مرکز عبادت و بندگی برشمرد و اضافه کرد:

نماز جماعت رکن اصلی مسجد است و امام جماعت به عنوان محور برنامه های مسجد نقش فعالی در این زمینه دارند و ساخت خانه عالم را در راستای برطرف کردن دغدغه مسکن روحانی مسجد برشمردند.

در ادامه سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با تقدیر تشکر از سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج سازندگی و هیئت امنای مسجد ،خدمت به مردم را اصلی ترین وظیفه بسیج دانست و در پایان نابودی و شکست گروهک صهیونیستی تکفیری داعش را به رهبر معظم انقلاب و امت های اسلامی تبریک گفت.

در این مراسم که با اقامه نماز جماعت ظهر، عصر همراه بود حجت الاسلام و المسلمین جمال مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند، سروان پاسدار علی جعفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر و فرمانده بسیجی رحیم علی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج مقداد ناحیه دزفول حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها