خبرهای داغ:
همزمان با دومین روز از هفته بسیج و به همت بسیج جامعه زنان سپاه دامغان بازارچه اقتصاد مقاومتی طهورا با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۲۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه دامغان در دومین روز از هفته بسیج که به عنوان "بسیج محرومیت زدایی و خدمت رسانی" نام‌گذاری شده طی آئینی با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دامغان، پاسداران و خواهران بسیجی بازارچه اقتصاد مقاومتی با عنوان طهورا رسما آغاز بکار کرد.

در این بازارچه که با پنج غرفه به میزبانی کانون فرهنگی شهدای بسیج شهرستان دامغان افتتاح شده است، صنایع دستی، منسوجات، مواد غذایی و سوغات دامغان تولید شده توسط خواهران بسیجی و زنان سرپرست خانوار عرضه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در حاشیه مراسم افتتاحیه این بازارچه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه حمایت از تولیدات خانگی زنان سرپرست و صنایع دستی شهرستان نمونه بارز حمایت از بخش تولید و از عناصر مهم سیاست های اقتصاد مقاومتی است، افزود: بسیج همواره می کوشد در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی پیشتاز و یاری گر مردم، تولید کنندگان و نهادها باشد.

خوشقدم با اشاره به پیش بینی برگزاری 200 ویژه برنامه هفته بسیج از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: تجربه درخشان بسیج در هشت سال دفاع مقدس، مقابله با فتنه ها و دسیسه های گوناگون دشمنان، حضور فعال در عرصه سازندگی، بصیرت افزایی و سردمداری جریان استکبار ستیزی، مقابله فعال با تهاجم فرهنگی و اعتقادی دشمن، حضور مؤثر در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، نقش آفرینی در حضور و حمایت از جبهه مقاومت و البته خدمت به مردم در صحنه‌هایی همچون زلزله غرب کشور از مهمترین کارکردهای بسیج است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه بسیج سازندگی و آبادانی از سوی ناحیه مقاومت بسیج دامغان در مناطق جنوب این شهرستان و خدمت رسانی به 14 روستای محروم دامغان در طول ماه‌های اخیر، خاطر نشان کرد: فعالیت‌های بسیار خوبی از جمله مرمت 11 حلقه قنات و مرمت و بازسازی 12 مدرسه از آن جمله است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها