امام جمعه شهرستان سراوان گفت: بسیج واژه مقدس و متعلق به افرادی است که دلداده راه خدا و مسیر انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: ۸۹۵۰۷۳۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، نشست بصیرتی حامیان ولایت و همایش مادران پرچم دارمقابله با جنگ نرم با حضور امام جمعه شهرستان سراوان، مسئول حوزه طلاب سپاه شهرستان و خواهران بسیجی در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این نشست با اشاره به مقدس بودن واژه بسیج اظهار داشت: بسیج متعلق به افرارد دلداده راه خدا و مسیر انقلاب اسلامی و افرادی است که توانسته اند در طول تاریخ انقلاب اسلامی آنچنانی که قرآن و خداوند متعال فرمود: ه بدرخشند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که اگر کسی ورود پیدا کند پاک و مقدس می‌شود و می‌تواند دربسیاری از خیر و برکات شریک باشد.

امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به وجود دو نوع حکومت در جهان ادامه داد: در عالم هستی حکومت انسان بر انسان و حکومت خدا بر انسان وجود دارد که حکومت خدا بر انسان به تعبیر امروزی حکومت ولایی نام دارد و این نوع از حکومت که اراده خداوند متعال پشتیبان آن است، در اسلام دارای اهمیت می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متصل به حکومت نبوی است، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) فرمود: ه اند در زمان پس از آنها، علمایی باید حکومت اسلامی را به دست گیرند که پیرو قرآن، دین و شریعت اسلام باشند.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان نباید زیر چتر حکومتی سران کفر و طاغوت باشند، گفت: در زمان ولایت امام خمینی (ره) حکومت اسلامی جایگزین طاغوت شد و طهارت، پاکی، شریعت، وحدت در جامعه ترویج یافت و مردم به سمت خداوند و مسجد و سبک زندگی طاهر سوق داده شدند.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: زنان مسلمان در حکومت انقلاب اسلامی وظیفه دارند منازل را به گونه‌ای مدیریت کنند که خانه‌های وحدت و تقریب و فرزندانی را تربیت کنند که دلداده راه انقلاب باشند نه اینکه در دام گروه‌های متهجر و خونخوار گرفتار شوند.

حجت اسلام و المسلمین بامری به مادران و زنان بسیجی توصیه کرد تا از مسائل انحرافی که برخی از شبکه‌ها برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان دایر کرده اند، فاصله بگیرند و دنباله رو اسلام و، ولی امر مسلمین که در رأس حکومت قرار دارد، باشند.
ارسال نظرات