مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی:

مهم ترین هدف از اردوهای جهادی خدمت بی منت به مستضعفان است

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از جهادگران عرصه سازندگی استان گفت: مهم ترین هدف از برگزاری اردوهای جهادی در عرصه های مناطق محروم ارائه خدمت بی منت به قشر مستضعف جامعه است.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۳۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

مهم ترین هدف از اردوهای جهادی خدمت بی منت به مستضعفان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاریبسیج از آذربایجان شرقی، جعفر رزمی افزود: در حال حاضر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) از 170 واحد در حال ساخت 150 واحد آماده افتتاح و بهره برداری است و بقیه در ماه های آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت و بازسازی منازل مسکونی، مساجد، زمین های ورزشی در روستاها از دیگر طرح های محرومیت زدایی در استان است که در حال انجام است و در سال 97، با همکاری و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ساخت و بازسازی گلزار شهدای استان نیز به پایان خواهد رسید.

رزمی اضافه کرد: اکنون یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان برای طرح های محرومیت زدایی در استان هزینه شده که قسمتی از هزینه آن را خیرین پرداخت کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وقوع زلزله در کرمانشاه اشاره و بیان کرد : سپاه عاشورا و بسیج سازندگی با تشکیل قرارگاه پیشرفت و سازندگی و حضور در آن منطقه به مردم زلزله زده در حال خدمت رسانی است.

رزمی اظهارداشت: بسیج سازندگی سپاه عاشورا علاوه بر اجرای کارهای عمرانی، کارهای غیرعمرانی نیز انجام می دهد که می توان به تهیه 40 سری جهیزیه، توزیع 500 دست البسه و 200 بسته مواد غذایی و لوازم التحریر در مناطق محروم اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه 38هزار نفر در اردوهای یک، سه ، هفت و 10 روزه دانش آموزی و دانشجویی در کارهای عمرانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم به کار گرفته شده شده اند اخاطرنشان کرد: با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان نیز بیش از 150 تیم پزشکی در سطح استان انواع خدمات درمانی در مناطق محروم ارائه کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار