خبرهای داغ:
امام جمعه راز در دیدار بسیجیان:

وقف اسلام شدن از ویژگی های یک بسیجی است

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج جمعی از کارکنان سپاه ناحیه راز و جرگلان و بسیجیان شهرستان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۶۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج جمعی از کارکنان سپاه ناحیه راز و جرگلان و بسیجیان شهرستان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام نوروزی امام جمعه شهر راز ،ضمن تبریک هفته  بسیج بیان داشت: همه ما بسیجی هستیم و از خصوصیات و ویژگی های بسیجی بودن، وقف اسلام شدن و وقف خدمتگزاری به مسلمانان است.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر روحیه مقاومت و بندگی در ما زنده بماند برکات الهی روز به روز برای ما زیاد می شود البته در این راه نباید لغزش داشته باشیم.

عباسعلی ریحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راز و جر گلان ضمن تبریک هفته بسیج و ماه ربیع الاول گفت: در هفته بسیج بیش از 327 برنامه پیش بینی شده است که در طول این هفته اجرا خواهد شد.

وی هدف از این دیدار تجدید عهد و پیمان با ارمان های امام راحل و ولی فقیه دانست و گفت:  تا زنده ایم پشتیبان ولایت فقیه هستیم و از این راه به هیچ عنوان خارج نمی شویم.

ریحانی در ادامه گفت: امروز بسیج در بیشتر عرصه ها حضور فعال دارد و این حضور را ما در عرصه بین الملل نیز می بینیم و این بیانگر وسعت فعالیت بسیج است که معطوف به یک نقطه خاص نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها