مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان میرجاوه:

افتتاح یک طرح اقتصاد مقاومتی در میرجاوه

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان میرجاوه از افتتاح یک پروژه اقتصادمقاومتی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۸۹۵۰۷۷۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه؛ سرهنگ پاسدار موسی جهانتیغ در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: یک باب فروگاه در قالب پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان میرجاوه با حضور مسئولین این شهرستان افتتاح شد.
وی افزود: این طرح یکی از طرح‌های اقتصادمقاومتی است که با پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی از محل اعتبارات امداد برای یک بانوی بسیجی مددجو اشتغال ایجاد شده است و یک بانوی بی سرپرست از طریق افتتاح این طرح می‌تواند کسب درآمد کند.
وی با اشاره به طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی میرجاوه، خاطرنشان کرد: تمام طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی به طور کامل اجرا شده است و با پرداخت ۸۹۲ میلیون تومان تسهیلات توانستیم برای ۴۳۸ نفر به طور مستقیم و ۵۶۳ نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی کنیم که ۷۵ درصد از این افراد نیز مددجویان کمیته امداد بوده اند.
جهانتیغ با بیان اینکه ۹۰ درصد بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های مددجوی کمیته امداد توزیع شده است، تاکید کرد: بسیج سازندگی ساخت و تعمیر ۷۲ خانه محروم را در دستور کار دارد که از این تعداد ۳۸ خانه متعلق به مددجویان کمیته امداد است.
وی اذعان کرد: برگزاری اردو‌های جهادی و مشارکت بسیجیان در کاشت گندم و گوجه فرنگی در ریگ ملک، افتتاح پروژه‌های اقتصادمقاومتی و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت در دو مدرسه از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی در طول هفته بسیج است.
ارسال نظرات