جانشین سپاه شهرستان میرجاوه از اجرای 52 عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۸۹۵۰۷۸۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه؛ جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج با حضور جانشین سپاه شهرستان میرجاوه و اعضای شورای اداری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
معاون فرماندار میرجاوه در این جلسه اظهار کرد: آسایش، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک بسیجیانی هستیم که با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان اسلام بیفتد.
ذورقی افزود: بسیج اهل بصیرت و پاسدار خطوط انقلاب است، احساس مسولیت و تعهد در برابر انقلاب، شناخت نسبت به شرایط زمان و مکان از مهمترین و بارزترین ویژگی هر فرد بسیجی است و در این راستا بسیجیان بعد از انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف وحدت همدلی را در دفاع از میهن اسلامی به ظهور رسانده اند.
جانشین سپاه شهرستان میرجاوه نیز در این جلسه با بیان اینکه ترویج تفکر بسیجی در جامعه سبب افزایش روح معنویت و وحدت می‌شود، اذعان کرد: هفته بسیج فرصتی برای نمایش توانایی و آمادگی میلیون‌ها بسیجی آموزش دیده در سطوح مختلف و همچنین بیان رشادت‌ها و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
سرهنگ پاسدار حسین قمبری افزود: امسال ۵۲ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان میرجاوه برگزار می‌شود که تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه اقتصادمقاومتی و افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.
در پایان این جلسه مقرر شد تا همه ادارات همکاری لازم را برای اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج داشته باشند.
ارسال نظرات