فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

ساخت ۲۰ خانه در مناطق محروم اراک به همت بسیج سازندگی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج اراک در هفته بسیج امسال 10 طرح اقتصادمقاومتی را با اعطا 550 میلیون تومان تسهیلات و اشتغالزایی 50 نفر مورد بهره‌برداری قرار داده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۸۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بسیجیان استان مرکزی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا و تبریک ایام هفته بسیج با تاکید بر اینکه بسیج فرمان مقام معظم رهبری را در عرصه اقتصادمقاومتی لبیک گفته است و در این عرصه ورود کرده است: گفت: سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری و ابلاغ سازمان بسیج در رابطه با اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی از افتتاح طرح‌های اقتصادمقاومتی در اراک به همت سپاه ناحیه اراک خبر داد و گفت: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج اراک در هفته بسیج امسال 10 طرح اقتصادمقاومتی را با اعطا 550 میلیون تومان تسهیلات و اشتغالزایی 50 نفر مورد بهره‌برداری قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: در بحث محرومیت‌زدایی با استفاده از کمک خیران و قرارگاه قرارگاه قرب کوثر، کار احداث 20 واحد منزل مسکونی برای محرومان از ابتدای سال آغاز شد که با اتمام عملیات احداث تحویل محرومان خواهد شد.

پاسدار رضایی با اشاره به برنامه‌های اجرایی برای تقویت آمادگی رزمی نیروهای بسیج گفت: تقویت آمادگی رزمی و دفاعی گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین(ع)، امام علی(ع) و عاشورا در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه جوادالائمه(ع) گفت: این قرارگاه در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامات و اثرگذاری را در مناطق حاشیه‌نشین داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: آموزش‌های دفاعی و اردوی فرهنگی راهیان نور برای درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است و در این راستا اقدامات موثری انجام شده که امیدواریم بتوانیم این اقدامات را به صورت اثرگذارتر انجام دهیم.

پاسدار رضایی خاطرنشان کرد: امسال  موضوع مسجد محوری و گشت‌های محله محور در راستای کمک به امنیت شهرستان در دستور کار سپاه قرار دارد که امیدواریم با استفاده از رهنمود‌های امام جمعه محترم،  سرباز خوبی برای نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار