همزمان با دومین روز از هفته بسیج سالن ورزشی 9 دی «سرداران شهید ساوه» و ساختمان حوزه مقومت روستایی حضرت زینب(س) افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۸۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سالن ورزشی 9 دی «سرداران شهید ساوه» ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان ساوه افتتاح شد.

یک‌هزار و 125 متر مربع از فضای این سالن ورزشی چند منظوره به ورزش‌های توپی و 200 متر مربع آن به ورزش‌های رزمی اختصاص دارد.

این فضای ورزشی با اعتباری معادل 80 میلیارد ریال برای استفاده بسیجیان و عموم مردم ساوه به بهره‌برداری رسید.

همچنین دو سالن ورزشی صالحین شهدای بخش مرکزی و نیز شهدای شهر غرق‌آباد ساوه هر کدام با زیربنای 400 مترمربع و با اعتباری معادل 80 میلیارد ریال برای انجام ورزش‌های رزمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ساختمان حوزه مقومت روستایی حضرت زینب(س) خواهران بسیجی در زیربنایی به متراژ 250 متر مربع و در دو طبقه با کاربری اداری با صرف اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در این مراسم با تاکید بر اینکه رویکرد بسیج درآمدزایی نیست،گ فت: احداث این اماکن ورزشی با هدف تقویت فعالیت‌های فرهنگی ورزشی در بین بسیجیان و آحاد مردم است.

وی افزود: ایجاد محیطی با نشاط برای تقویت فرهنگ ورزش در جامعه و ارتقای آمادگی و توان جسمانی بسیج از جمله اهداف احداث این اماکن ورزشی است تا از زیرساخت‌های ورزشی به نحو مطلوب استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات