فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات  نقش بسیج را در فتح رفیع‌ترین قله‌های عزت و افتخار بی‌بدیل دانست.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۹۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علی مطلبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات نقش بسیج را در فتح رفیع‌ترین قله‌های عزت و افتخار بی‌بدیل دانست و گفت: تلاش بسیجیان در جبهه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باعث شده تا توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شوند.

وی از برگزاری 48 برنامه متنوع در هفته بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: در طول هفته بسیج 48 عنوان برنامه متنوع با متناسب با رویکرد جدید سازمان بسیج مستضعفین در سطح شهرستان محلات برگزار خواهد شود.

وی با اشاره به تشریح مهمترین عناوین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان محلات گفت: برپایی نمایشگاه «اقتصادمقاومتی» و نمایشگاه «عفاف حجاب»، برگزاری «همایش میقات صالحین» با حضور متربیان و خانواده آنان در نماز جمعه و همچنین یادواره «یک مسجد، یک فرمانده، یک خاطره» بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

سرهنگ پاسدار مطلبی همچنین با اشاره به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری و سازمان بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی گفت: برگزاری کارگاه علمی و تخصصی اقتصاد مقاومتی ویژه فعالان اقتصادی شهرستان، اردوهای جهادی و خدمات پزشکی رایگان نیز بخشی دیگر از برنامه‌های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومتی بسیج محلات با اشاره به آغاز گشت‌های محله محور با ابلاغیه‌ جدید سازمان بسیج برای مدت سه سال در سطح شهرستان از هفته بسیج خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش سایبری و رسانه‌ای در هفته بسیج با حضور گردان‌های سایبری بسیج، دیدار با خانواده های شهدا و ائمه جمعه شهرستان و گلباران قبور شهدای شهرستان از مهمترین برنامه‌ها هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات