رئیس شورای شهر بافق طی پیامی ضمن تبریک هفته بسیج به مردم ولایتمدار بویژه بسیجیان دلاورشهرستان بافق، برای کلیه ایثارگران وتلاشگران بسیجی آرزوی توفیق وسربلندی کرد.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۰۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، ،سید محمد باقی زاده، رئیس شورای شهر بافق طی پیامی ضمن تبریک هفته بسیج به مردم ولایتمدار بویژه بسیجیان دلاورشهرستان بافق، برای کلیه ایثارگران وتلاشگران بسیجی آرزوی توفیق وسربلندی کرد.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:


به نام خدا

واژه ارزشمند "بسیجی" از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام (ره) تنها در لغت نامه و دایره المعارف انقلاب اسلامییافت می‌شود. بسیجی فرد عاشقی است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام، قرآن، انقلاب و ولایت کرده است. ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی تفکر بسیجی است که ما را میتواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن می‌سازد بسیج مایه سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی و مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیزمتجلی است به فرمایش مقام معظم رهبری بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که در اسلام، قرآن، امام زمان (عج) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.

اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج به مردم ولایتمدار بویژه بسیجیان دلاورشهرستان بافق و پاسداشت یاد شهیدان راه انقلاب ومیهن اسلامی، برای کلیه ایثارگران وتلاشگران بسیجی آرزوی توفیق وسربلندی مسئلت می‌نمایم.

ومن الله التوفیق
رئیس شورای اسلامی شهر بافق
سید محمد باقی زاده
ارسال نظرات