رضایت مدیران عامل اتحادیه‌های سراسری از عملکرد بانک توسعه تعاون

در نشستی با حضور مدیرعامل و اعضاء هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون برگزار گردید مدیران عامل اتحادیه‌های سراسری با تقدیر از عملکرد این بانک در حمایت از تعاونی‌ها خواستار افزایش سرمایه این بانک توسط دولت شدند.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۱۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در نشستی که به‌منظور استماع نظرات، مسائل و مشکلات تعاونی‌ها به‌منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر توسط بانک توسعه تعاون با حضور مدیرعامل و اعضاء هیئت‌مدیره برگزار گردید مدیران عامل اتحادیه‌های سراسری با تقدیر از عملکرد این بانک در حمایت از تعاونی‌ها خواستار افزایش سرمایه این بانک توسط دولت شدند.

شایان‌ذکر است در این نشست صمیمی که با حضور وزیر تعاون و کلانتری معاون وزیر برگزار شد مدیران عامل اتحادیه‌ها بابیان این مطلب خاطرنشان کردند: امروزه تعاون یکی از راه‌حل‌های دولت در راستای ایجاد اشتغال و تولید به شمار می‌آید که مستلزم اعتقاد راسخ و حمایت بیشتر از این بخش از سوی دولت می‌باشد.

مدیران عامل اتحادیه‌ها بابیان این مطلب که بانک توسعه تعاون از ابتدای تأسیس همواره با پرداخت تسهیلات به این بخش تلاش خود را در فعال‌سازی بخش تعاون انجام داده است افزودند: دولت با افزایش سرمایه بانک می‌تواند سرمایه‌ها را به‌درستی در بین تعاونی‌ها مدیریت نماید.

گفتنی است مدیران عامل اتحادیه‌های سراسری در این جلسه مطالبات خود را نیز شامل، افزایش سرمایه بانک، طراحی بسته‌های ویژه مخصوص تعاونی‌ها، ورود بانک در جهت سرمایه‌گذاری فروش محصولات تعاونی‌ها و برقراری ارتباط با بانک‌های تعاونی بین‌المللی مطرح کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار