وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست تخصصی با مدیران عامل اتحادیه‌های تعاون گفت: حمایت از بانک توسعه تعاون و افزایش سرمایه این بانک سبب ارتقاء سهم بخش تعاون خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۲۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، دکتر ربیعی در نشست صمیمی با مدیران عامل اتحادیه‌های سراسری که به میزبانی بانک توسعه تعاون برگزار گردید بابیان این مطلب افزود: برگزاری این‌گونه نشست‌ها سبب افزایش تعاملات و همدلی در بین خانواده تعاون خواهد شد و شنیدن نقطه نظرات و مسائل بخش تعاون سبب گشوده شدن مسیرهای جدید خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان این مطلب که تعاونی‌ها باید ارتقاء درون بخشی را مدنظر قرار دهند خاطرنشان کرد: وزارت تعاون به دنبال این است تا با شناسایی ظرفیت‌هایی که درون هر اتحادیه وجود دارد سیستم گردش کار را در اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها بهبود بخشد.

وی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون دارای ظرفیت‌های مناسبی در ارائه خدمات به تعاونی‌ها می‌باشد افزود: تعاونی‌ها باید با تمرکز حساب‌های خود نزد این بانک، سبب ارتقای خدمات بانک توسعه تعاون بین خودشان شوند چراکه ارکان بخش تعاون باید خود باید مصداق تعاون باشند.

ربیعی بابیان اینکه در حال حاضر طرح‌های بزرگی در این وزارتخانه در حال پیگیری و انجام است افزود: امیدواریم با انجام این حرکت‌های روبه‌جلو کارنامه مثبتی از خود به‌جا بزاریم.

ارسال نظرات