فرمانده سپاه ناحیه دماوند:

حضور ۷ تیم پزشکی بسیجی در مناطق محروم/۳ پایگاه افتتاح می شود

فرمانده سپاه ناحیه دماوند گفت: حضور ۷ تیم پزشکی بسیجی در مناطق محروم، افتتاح ۳ پایگاه بسیج و برپایی ۴ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های هفته بسیج در دماوند است.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۴۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از دماوند،سرهنگ روح الله عرب بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های هفته بسیج، گفت: بسیج مولود مبارک انقلاب اسلامی است و افتخار بسیج خدمت به مردم است و از بدو تشکیل تاکنون توانست ماموریت های محوله را با سربلندی به انجام برساند.

وی با بیان این که بسیج برای خدمت به مردم با نگاه حرکت و تحول در مسیر انقلاب اسلامی گام بر می دارد، ادامه داد: بسیج موتور محرک انقلاب است و در این هفته سیاست های ۹ گانه ابلاغی سازمان بسیج گام بر می دارد و توجه ویژه به اعتلا بسیج در عرصه های دفاع، فرهنگ و خدمات اجتماعی و نیز رویکرد مسجد محوری است.ت

عرب اضافه کرد: نمایش اقتدار و آمادگی همه جانبه بسیج، ترویج گفتمان انقلابی گری، مردمی بودن، توجه به تنوع، ابداع و جذابیت برنامه های بسیج براین مخاطبان با هدف جذب حداکثری است.

فرمانده سپاه ناحیه دماوند با اشاره به حضور ۱۲۰ بسیجی دماوند در مراسم تجدید میثاق صبح امروز در حرم امام(ره) گفت: برپایی ۴ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در رودهن و دماوند، غبار روبی گلزار شهدا، حضور پرشور بسیجیان در ۳ نماز جمعه دماوند، آبسرد و رودهن و تجمع پرشور و باشکوه بسیجیان در شهرستان دماوند از جمله برنامه های طرح ریزی شده در هفته بسیج است.

وی گفت: برگزاری ۱۱ نشست روشنگری، افتتاح ۳ پایگاه بسیج در مسکن مهر رودهن،روستای «اهران» و «وسکاره» ، حضور ۷ تیم پزشکی در مناطق محروم و خدمت رسانی به روستاییان، برگزاری گشت های ایست و کنترل محله محور با رویکرد تبریک هفته بسیج، تقدیر از ۲۲ نخبه بسیجی در نمازهای جمعه و برگزاری یادواره شهدای رودهن و دیدار با ائمه جمعه سطح شهرستان از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

عرب برگزاری ایستگاه های صلواتی و مسابقات ورزشی در سطح حوزه ها، پیاده روی و کوه پیمایی بسیجیان، سرکشی از آسایشگاه جانبازان و دیدار با جانبازان دفاع مقدس، برگزاری برنامه «شهید، آبروی محله» و برگزاری مسابقات عکس و فیلم از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

انتهای پیام//

ارسال نظرات