فرمانده ناحیه مقاومت انار:

مهمترین سرمایه بسیج مردمی بودن است

سرهنگ احمد مرادی زاده ضمن گرامیداشت هفته بسیج و حلول ماه ربیع الاول، اظهار کرد: بسیج نهادی مردمی و انقلابی در فرهنگ جامعه است و مردمی بودن از مهمترین سرمایه‌ها و ظرفیت‌های بسیج می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۵۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
به کزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان؛سرهنگ احمد مرادی زاده  در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت هفته بسیج و حلول ماه ربیع الاول، اظهار کرد: بسیج نهادی مردمی و انقلابی در فرهنگ جامعه است و مردمی بودن از مهمترین سرمایه‌ها و ظرفیت‌های بسیج می‌باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه انار با بیان اینکه ۲۹ آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نامگذاری شده است، گفت: همزمان با این هفته بیش از ۱۸ برنامه با همکاری ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

مرادی زاده افزود: بسیج نهادی مردمی و انقلابی در فرهنگ جامعه است و مردمی بودن از مهمترین سرمایه‌ها و ظرفیت‌های بسیج می‌باشد.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزاری همایش ائمه جماعات، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، گلباران قبور شهدا و آغاز جام تنیس روی میز را از جمله برنامه‌های دیگر عنوان کرد و ادامه داد: بسیجیان، پاسداران و مسئولان شهرستان در این هفته ضمن دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با غباروبی گلزار‌های شهدا با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان خواهند بست.

سرهنگ مرادی زاده اهم برنامه‌های این هفته را با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی اعلام کرد و گفت: در اولین روز این هفته با افتتاح کارگاه قالی بافی و صنایع تبدیلی آغاز و با برگزاری اجتماع شکوه مقاومت در آخرین روز هفته بسیج برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار