خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان:
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری همایش «وقف در تاریخ همدان» یکم آذر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۶۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

برگزاری همایش «وقف در تاریخ همدان» برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسن رضوی ضمن گرامیداشت دهه وقف اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه وقف همایشی تحت عنوان «وقف در تاریخ همدان» یکم آذر ماه از ساعت 8:30 الی 11 در محل دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با حضور 300 نفر از دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و نخبگان دانشگاهی استان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح کرد: برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی در دانشگاه به عنوان جزئی از فرآیند مدیریت دانش در عرصه علم و برقراری و تقویت ارتباط میان اعضای علمی جامعه به منظور تبادل اندیشه، یادگیری، ارائه یافته‌ها و نظریه‌های جدید، نشر و اشاعه جدیدترین دستاوردهای تحقیقاتی و در نهایت رسیدن به خرد جمعی، امری ضروری است.

وی اظهار داشت: در این همایش مقالات دانشجویان در زمینه وقف ارائه و برگزیدگان در این زمینه تجلیل به عمل می آید.

رضوی با اشاره به ظرفیت بالای بقاع متبرکه در برگزار برنامه های فرهنگی، گفت: بقاع متبرکه استان ظریت بالایی دارند که باید این مهم از سوی مسؤولان فرهنگی پیش از بیش مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات