جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد

کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد جمع‌اوری شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۷۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد با کمک بسیجیان و کمک‌های مردمی بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال، از قبیل وسایلی، چون لباس گرم، پتو، بسته غذایی، چادر، فرش، وجه نقد برای مناطق زلزله زده غرب کشور جمع آوری کرد.

مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم بیان داشت: امروز جبهه ما در کرمانشاه و سرپل ذهاب است، تا قبل از زلزله مردم کرمانشاه و سرپل ذهاب به مردم خدمت کردند حال نوبت ماست که جواب خدمات و زحمات آن‌ها را به بهترین نحو بدهیم.

 محمد صلابتی افزود: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به داغدار شدن مردم کرمانشاه در این حادثه فرمودند: ما در این غم با مردم دلاور و مرزبانان دلیر استان کرمانشاه شریک هستیم. پس ما باید در هر لحظه خودمان را به جای آنان بگذاریم و سختی‌های آنان را سختی خود بدانیم، بعد آنجاست که می‌شود ایثارکرد، فداکاری کرد و به داد مظلوم رسید.

وی  به فرمایش امام خامنه‌ای که فرمودند جاری‌شدن خون محبت و همیاری در رگ‌های جامعه اسلامی را از تأثیرات اینگونه حوادث باید دانست و فرمودند این حوادث همه را به حضور در صحنه‌های همیاری وارد می‌کند و امیدواریم در اثر این محبت و برادری، برکات الهی شامل حال مردم دلاورِ سرزمین پهلوان‌پرور کرمانشاه و همه ملت ایران شود اشاره کرد.

در پایان صلابتی بیان داشت: این حوادث برای ماملت ایران امتحان الهی است، امیدوارم که از این امتحان الهی سربلند بیرون بیاییم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار