سپاه قدس گیلان با انتشار بیانه‌ای هفته‌ی بسیج را به آحاد مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان گیلان، بسیجیان و همچنین خانواده‌ی شهدای بسیجی تبریک گفت.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۷۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، روابط عمومی سپاه قدس گیلان با انتشار بیانه‌ای هفته ی بسیج را به آحاد مردم شهید پرور و ولایت مدار استان گیلان، بسیجیان و همچنین خانواده ی شهدای بسیجی تبریک گفت.

در این بیانیه اینچنین آمده است؛

      بیانیه روابط عمومی وتبلیغات سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته بسیج

 بسیج در واقع مظهر عشق وایمان آگاهی ومجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است.

امام خامنه ای عزیز(مدضله العالی)

 

روز پنجم آذر ماه در تقویم ایران اسلامی به نام روز بسیج مزین گشته، فرصت مغتنمی است تا یاد و نام  شهیدان و حماسه سازان مدرسه عشق وایثار و عاشقان مکتب و فرهنگ ناب بسیجی که در مسیر سرور عاشقان آقا امام حسین(ع) مستانه زیستند وخاک پاک میهن اسلامی را به عطر جبهه و چفیه مزین کردند را گرامی بداریم.

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایران، یادآور خاطره عزیز ترین مردان تاریخ و نهادی که به تعبیر امام راحل(ره)«درخت تناور پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین وحدیث عشق می دهد» منظومه فکری که در همه عرصه های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی، فرهنگی میل به اهداف بلند قله های رفیع عزت و افتخار و پیشگام در همه ی عرصه ها، عطری است آسمانی و پایگاهی برای مشت های گره شده و مجهز به ایمان و عشق و فریاد تکبیرها و همان گنج بی پایان و شجره طیبه است. سپاه قدس گیلان گرامی داشت هفته بسیج یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی، عزت و سرافرازی همه بسیجیان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و فرمانده معظم کل قوا از خداوند سبحان مسئلت نموده و با تاسی به وصایای جاودانه امام خمینی(ره) و منویات هدایت بخش مقام معظم رهبری با عهدی که با امام و شهیدان همیشه جاودان بسته، پایدار و با آمادگی همه جانبه و قاطعیت تمام به دفاع از انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها خواهد پرداخت. همچنین رده های سپاه قدس گیلان اعم از بسیج حقوق دانان، بسیج کارگری، بسیج کارمندان، بسیج سازندگی، بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج دانشجویی، بسیج مهندسین صنعت و کشاورزی، بسیج هنرمندان، بسیج طلاب، بسیج محلات، بسیج اصناف، بسیج اساتید، بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان و بسیج ورزشکاران نیز با صدور اطلاعیه هایی یاد و خاطره تمامی بسیجیان جان برکف را گرامی داشته اند.

 

روابط عمومی وتبلیغات سپاه قدس گیلان

ارسال نظرات