با همت حوزه طلاب شهیده ترکان:

نشست بصیرت فرهنگی با موضوع انقلابی گری در دوره چهارم انقلاب در زاهدان برگزارشد

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج نشست بصیرت فرهنگی با موضوع انقلابی گری در دوره چهارم انقلاب با همت حوزه طلاب شهیده ترکان با حضور خواهران بسیجی طلبه در زاهدان برگزارشد
کد خبر: ۸۹۵۰۸۷۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبر نگار بسیج از زاهدان احمد خسروی یکی از اساتید حوزه ودانشگاه زاهدان در این مراسم با اشاره به این مطلب که هر کس در مقابل رهبری ایستاد رو سیاه شده است اطهار داشت:پیروزی در جنگ تحمیلی مرهون تلاش بسیجیان وتفکر بسیج بود.
وی با تاکید براین مطلب که امام (ره) می فرمایند در دنیا افتخار من این است که خود یک بسیجی هستم واز خدا می خوام مرا با بسیجیانم محشور گرداند،افزود:تفکر بسیجی تفکر بی منت و خالص برای خدااست .
وی حضور مقام معظم رهبری در کرمانشاه را نشأت گرفته از روحیه انقلابی گری ایشان یاد کردوگفت: ایستادگی ومبارزه سردار قاسم سلیمانی در دل دشمن را نشأت گرفته از روحیه انقلابی گری دانست.
وی بیان کرد: ما هرجا با روحیه انقلابی گری وارد شدیم موفق بودیم] نانو،سلولهای بنیادین پیشرفته ای پزشکی،هوا و فضا،موشکی و... تنها راه موفقیت راه پیروی تام از مقام معظم رهبری است.
وی در پایان خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری با حمایتاز سپاه به دنیا اثبات کردند که این نهادی مردمی وبرگرفته از مردم است که در راستای اعتقادات وارزشهای انقلاب اسلامی تا پای جان خود ایستادگی کرده و خواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار