خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان گالیکش:

امروز آن چیزی که بسیجیان ما باید فرا بگیرند درس امام حسین (ع) و شعار هیئات من الذله است

حجت الاسلام دلبری در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و اعضای شورای حوزه های مقاومت بسیج شهرستان گالیکش گفت : امروز آن چیزی که بسیجیان ما باید فرا بگیرند درس امام حسین (ع) و شعار هیئات من الذله است و می بایست امروز در تمام عرصه ها حضور داشته باشند .
کد خبر: ۸۹۵۰۸۷۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام دلبری در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و اعضای شئرای حوزه های مقاومت بسیج شهرستان گالیکش ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول گفت : ائمه در روایات خود از دو ویژگی شیعیان نقل کرده اند ، اول آنکه شیعیان واقعی ما کسانی هستند که وقتی ما عزا دار هستیم آنها نیز عزادار هستند ودوم آنکه در تولد ما و  خوشحالی و شادی های ما نیز شاد هستند . ما امروز در بحث شادی و خوشحالی های شرعی در تولد ائمه معصومین خوب عمل نکرده ایم و می بایست ورود پیدا کنیم در در ترویج شادی های اسلامی و شادی هایی که مورد قبول خداوند و رسول خدانود و ائمه معصومین است .

وی در ادامه افزود :  از پیروزی جبهه مقاومت در مقابل جبهه استکبار مسرور هستیم . داعش را چه کسانی بوجود آوردند و پرورش دادند. جبهه استکبار باعث بوجود آمدن داعش گردید . گروهی تروریست که  متولی خشم و خشونت و استکبار و استبداد بودند و امروز سردار بزرگ انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی در پیامی که مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی فرستادند بر شادی های ما می افزاید .

امام جمعه گالیکش به نقش مدافعان حرم در نابودی داعش اشاره نمود و بیان داشت : با حضور سپاهیان جوان با اینکه صاحب خانه و خانواده بودند  ، پشت پا به دنیا زدند و مدافع حرم شدند و جان خود را پای آرمان هایشان گذاشتند و در راه امام علی (ع) و امام حسین (ع) قدم برداشتند و شعار هیئات من الذله را سردادند.

حجت الاسلام دلبری خطاب به بسیجیان گفت : آن چیزی که بسیجیان ما باید فرا بگیرند درس امام حسین (ع) و شعار هیئات من الذله است و می بایست امروز در تمام عرصه ها حضور داشته باشند . مجاهدت در راه خدا پیشه ی بسیجیان ماست که یاد ویژگی های مهاجرین و انصار زمان پیغمبررا دارند .

وی گفت : آن چیزی که مایه ی افتخار مسلمانان است جهاد است و جهاد در زمینه های مختلف مانند جهاد اقتصادی ، جهاد مالی ، جهاد علمی و ... است و جهادی که در مقابل استکبارمی ایستد .

امام جمعه شهرستان گالیکش در پایان به تفکر بسیجی اشاره نمود و بیان داشت : امروز به برکت انقلاب و تفکر بسیجی  پای خود را از مرزها  فراترگذاشته ایم و در عراق و سوریه و بحرین و یمن و ... تاثیر گذار بوده ایم و امروز بخشی از تفکر بسیج در این کشور ها  باعث پیروزی آنها شده است .     

خبرنگار خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار