فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب:

سفر به مناطق عملیاتی تجسم رشادت رزمندگان و درس ایستادگی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: دانش‌آموزانی که به سرزمین نور سفر می‌کنند درس رشادت، شهامت، ایستادگی، دشمن شناسی و خستگی ناپذیری در راه انجام وظیفه به منظور رضایت حضرت حق را خواهند آموخت.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۱۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار روح‌افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در مراسم اعزام راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان که همزمان با هفته بسیج انجام شد، حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: این اردوهای معنوی فرصتی ارزشمند برای آشنایی با ایثار و فداکاری رزمندگان است.

وی با بیان اینکه دشمن در حال حاضر تلاش دارد جامعه را از فرهنگ ایثار و شهادت دور سازد، گفت: دشمن برای از بین بردن روحیه بسیجی و فرهنگ ایثار و مقاومت توطئه‌های متعددی را در جبهه جنگ نرم دنبال می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب تصریح کرد: عزت و افتخار امروز کشور ایران مدیون جانفشانی‌های شهدای گرانقدری است که با تقدیم خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

سرهنگ پاسدار روح‌افزا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضروریات دانست و گفت: در این مسیر هر کدام از ما تکلیفی بر گردن داریم. دانش‌آموزان به نحوی و دیگر اقشار جامعه هم به نحوی باید حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

سرهنگ پاسدار روح‌افز ادامه داد: دانش‌آموزانی که به سرزمین نور سفر می‌کنند درس رشادت، شهامت، ایستادگی، دشمن شناسی و خستگی ناپذیری در راه انجام وظیفه به منظور رضایت حضرت حق را خواهند آموخت.

وی خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور امروز عازم مناطق عملیاتی هستید که برای حفظ هر وجب آن خون‌های بسیاری بر زمین ریخته شده است، امیدورام بیشترین بهره را از این سفر معنوی داشته باشید و در راه اعتلای انقلاب اسلامی به سهم خود همت گمارید.

گفتنی است تعداد 200 نفر از دانش‌آموز دختر شهرستان خنداب در قالب 5 دستگاه اتوبوس صبح امروز عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات