مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تیم فنی و عمرانی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله در منطقه زلزله‌زده مستقر شده‌ و در حال تهیه بانک اطلاعاتی اماکن تخریب شده هستند.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۱۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

سرهنگ پاسدار فراهانی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در مناطق زلزله‌زده به همت بسیج سازندگی سپاه روح‌الله گفت: تیم فنی و عمرانی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله در منطقه زلزله‌زده مستقر شده‌ و در حال تهیه بانک اطلاعاتی اماکن تخریب شده هستند.

وی با بیان اینکه تیم فنی و عمرانی به دنبال احصاء کامل اطلاعات برای اقدامت بازسازی و ساخت و ساز مناطق زلزله‌زده است، گفت: پس از تهیه بانک اطلاعاتی به سرعت کار آواربرداری را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم عملیات ساخت و ساز را تسریع بخشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: تیم روابط عمومی سپاه روح الله نیز برای تهیه مستند از مناطق زلزله‌زده از 29 آبان‌ماه عازم مناطق غرب کشور شده است.

سرهنگ پاسدار فراهانی با یادآوری این مسئله که تیم عملیات بسیج سازندگی سپاه روح‌الله از نخستین روزهای پس از وقوع زمین لرزه در منطقه حضور یافته است، گفت: تیم عملیات برای خدمات رسانی، توزیع اقلام، امدادرسانی و تامین امنیت از نخستین روز در منطقه زلزله‌زده استقرار یافته است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در روستای «جابری» دهستان دشت ذهاب مسقر شده‌ است و ان‌شاءالله قرار است 9 روستای "میرمیرو"، "مجری‌لان"، "کلاره مهرابی"، "کلاره ژاله"، "جابری"، "تپه داراب‌خان"، "تنگ حمام" و دو روستای خالی از سکنه "گرآهنگران" و "گلم کبود سفلی" نیز به سپاه روح‌الله استان مرکزی برای انجام عملیات خدمت رسانی و ساخت و ساز سپرده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات