خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری (س) شاهرود

جمع آوری کمک برای آسیب دیدگان زلزله زدگان غرب کشور

به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود کمک‌های پایگاه‌های بسیج جهت آسیب دیدگان زلزله غرب کشور جمع آوری شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۱۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمع آوری کمک برای آسیب دیدگان زلزله غرب کشور توسط پایگاه‌های بسیج حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود در حال انجام است.
نفیسه سبحانی مسئول بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) با اشاره به جمع آوری و ارسال کمک‌ها اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج تابع این حوزه در راستای کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور در تلاش برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی هستند و تاکنون نیز کمک‌هایی را جمع آوری و تحویل نموده اند.
وی با اشاره به این کمک‌ها گفت: پایگاه حسنی ۵ میلیون ریال وجه نقد و پتو، لباس گرم، مواد غذاییشامل برنج، روغن، قند، ماکارونی و کنسرو را جمع آوری نمودند و پایگاه صبرا مبلغ ۳ میلیون و پانصد هزار ریال و لباس و پتو جمع آوری و تحویل داده اند.
سبحانی خاطر نشان کرد: پایگاه طهورا یک میلیون سیصدهزار ریال و ۳۰ تخته پتو و لباس و موادغذایی جمع آوری و پایگاه عفاف مبلغ یک میلیون و دویست و پنجاه هزار ریال و ۱۴ تخته پتو و موادغذایی شامل برنج، چای، روغن و مواد شوینده را بانوان جمع آوری نمودند.
وی ادامه داد: پایگاه حجاب مبلغ ۷۰۰ هزار ریال و پایگاه بُشری پتو، چراغ خوراک پزی و لباس و بخاری جمع آوری کرده اند و پایگاه حضرت زهرا (س) پتو، لباس گرم و کفش و مواد غذایی را از مردم نوع دوست جمع آوری کرده و تحویل حوزه کردند.
مسئول بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) تصریح کرد: پایگاه حضرت مریم (س) شهر رودیان ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال وجه نقد و ۱۵ تخته پتو و مواد غذایی و شوینده و بهداشتی و لباس گرم جمع آوری و پایگاه وحدت روستای علی آباد صالح آباد با همکاری پایگاه ابوذرغفاری برادران مبلغ ۱۷ میلیون ریال وجه نقد و بخاری و پتو و لباس جمع آوری نمودند.
وی با بیان اینکه جمع آوری کمک‌ها همچنان ادامه دارد گفت: پایگاه‌های بسیج خواهران در مساجد آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی امت خداجو و همیشه در صحنه برای مردم آسیب دیده زلزله غرب کشور است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها