خبرهای داغ:
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بناب اعلام کرد؛
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بناب ناصر یگانه در جلسه شورای مسکن این شهرستان با ارائه گزارشی از وضعیت پیشرفت مسکن مهر بنیاد مسکن گفت: 124 واحد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن شهرستان اجرا می شود که هم اکنون 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۱۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ناصر یگانه اظهار داشت: امسال برای مقاوم سازی 600 واحد مسکونی روستایی در شهرستان بناب تسهیلات با سود 4 درصد تعلق گرفته است که از این تعداد برای 281 واحد آن اعتبار لازم تخصیص یافته که تاکنون 200 نفر از آن ها نیز موفق به عقد قرارداد شده‌اند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه بانک مرکزی برای پرداخت این تسهیلات دستورالعمل پرداخت با دریافت سفته به صورت زنجیره ای صادر کرده است ولی بانک های عامل به دستورالعمل بانک مرکزی تمکین نکرده و بصورت سلیقه ای عمل می کنند که این با دستورالعمل بانک مرکزی مغایرت دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بناب در ادامه ضمن قدردانی از همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان روستایی در سال‌های قبل اظهار کرد: در شهرستان بناب 12 هزار و 500 واحد مسکن روستایی داریم که تاکنون 4 هزار و 560 واحد آن نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کرده‌اند.

یگانه اذعان کرد: تاکنون تعداد 9 هزار فقره سند مالکیت به واحدهای مسکن روستایی در شهرستان بناب صادر شده است.

ارسال نظرات