خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: در بحث عمرانی اردوهای جهادی از ابتدای سال، بیش از 18 پروژه مسکن محرومین با کمک دانشگاه‌های استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۲۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

احداث بیش از 18 پروژه مسکن محرومین طی اردوهای جهادی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، طیب فریادرس در مراسم بهره‌برداری از خانه‌های ساخته شده ویژه مددجویان اظهار داشت: مجموعه بسیج دانشجویی استان همدان امسال اردوهای جهادی دانشجویی را در قالب 22 کاروان در 90 روستا سازماندهی کرده است.

وی گفت: در بحث عمرانی اردوهای جهادی از ابتدای سال، بیش از 18 پروژه مسکن محرومین با کمک دانشگاه‌های استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شده است.

مسئول بسیج دانشجویی همدان افزود: امسال همچنین یک جاده برای امامزاده‌ای در شهرستان اسدآباد و رنگ آمیزی چند مدرسه در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.

وی با اشاره به برنامه‌های بهداشتی بسیج دانشجویی استان گفت: در بخش بهداشتی گروه تخصصی دانشگاه علوم پزشکی در چند دانشگاه مستقر شد که به مدت یک هفته اقدامات بهداشتی درمانی را در اختیار مردم قرار داد.

فریادرس گفت: در کنار پروژه‌های آموزشی که به مباحث سبک زندگی اسلامی بحث اشتغال خانواده و همچنین آموزش‌های مختلف در بحث احکام، نماز، قرآن و سبک زندگی خانوادگی مطرح شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: در بخش فرهنگی نیز در تمام این روستاها کارهای فرهنگی و آموزشی در کنار پروژه‌های عمرانی و بهداشتی اجرا شده است.

وی افزود: خانه مددجو با 60متر مربع زیربنا و 25میلیون تومان اعتبار در قالب اردوهای جهادی و با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر دمق ساخته شده است.

فریادرس اظهار داشت:امروز همچنین 4چشمه حمام و سرویس بهداشتی با 4میلیون تومان اعتبار برای خانوادهای نیازمند در روستاهای شهرستان رزن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات