دبیر پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری لرستان:
دبیر پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری لرستان گفت: پنجمین جشنواره ملی جهادگران علم‌وفناوری 2 آذرماه در دانشگاه علمی کاربردی لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۲۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ سجاد احمدی، دبیر پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری لرستان امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پنجمین جشنواره ملی جهادگران علم‌وفناوری 2 آذرماه در دانشگاه علمی کاربردی لرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در جشنواره جهادگران علم و فناوری امسال لرستان از پژوهشگران برتر در قالب 6 طرح برتر و 12 مخترع برتر تقدیر به عمل می‌آید و معرفی نخبگان اقشار مختلف بسیج لرستان موردتقدیر قرار می‌گیرد.
وی بابیان اینکه در این جشنواره از سه طرح برتر استان رونمایی می‌شود، افزود: نمایشگاه دستاوردهای بسیج علمی، پژوهشی در کنار پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری لرستان نیز برگزار می‌شود که هشت غرفه در حیطه‌های فنی مهندسی، گیاهان دارویی و فناوری‌های پیشرفته همزمان با جشنواره جهادگران علم و فناوری در محیط دانشگاه برپا می‌شود.
دبیر پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری لرستان بیان کرد: این جشنواره همزمان با سراسر کشور و مصادف با روز بسیج، اندیشه ورزی و تولید علم 9 صبح روز دوم آذرماه در دانشگاه علمی کاربردی لرستان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه هدف از این جشنواره معرفی نخبگان و مخترعین برتر علمی  بسیج اقشار مختلف استان است، خاطرنشان کرد: 70 طرح برای ارزیابی جشنواره مدنظر بوده که منتخبین در مخترعان بسیجی و برتر اقشار دانشور بسیج  انتخاب‌شده وبرترین هابه جشنواره ملی در اسفندماه برگزار می‌شود راه میابند.

احمدی تصریح کرد: جشنواره جهادگران علم و فناوری به‌نوعی ویترین فعالیت‌های علمی استان است چراکه مخترع در این جشنواره محصول خود را در معرض نقد قرار می‌دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات