همایش پیاده روی خواهران بسیجی شهرستان میناب با حضور 300نفر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۳۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹

  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، خانم اشرف فراری فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) میناب گفت:بسیجیان و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس نعمت آزادی و امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند و امروز ما نیز وظیفه داریم حافظ خون پاک و مطهر شهیدان باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) حفظ عفت و حجاب را برای زنان، حفظ خون شهیدان در جامعه دانست و گفت:شهیدان والا مقام همیشه در وصیت نامه هایشان بر حفظ حجاب توسط خواهران تاکید ویژه ای داشتند زیرا دشمن می داند که اگر حجاب در بین زنان وجود نداشته باشد به هدف خود رسیده است.

فراری در ادامه اظهار داشت:هفته بسیج فرصتی را مهیا کرده است که بسیجیان بار دیگر با گردهمایی در کنار یکدیگر به شهیدان بگویند که همیشه در کنار آنان هستند و خواهند ماند و با حفظ حجاب و عفت خود از خون شهیدان پاسبانی خواهند کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) نفرات شرکت کننده در این پیاده روی را 300نفر دانست و گفت:این بسیجیان از 6 پایگاه از جمله پایگاه حضرت رقیه (ع) مغیری،سمیه ولی عصر(عج)،سیدالزهراء شیخ آباد،مطهره پل بصره،ام وهب پری تقی و پایگاه مبارکه باغملک حضور داشتند که از ابتدای پارک کوثر 95 دستگاه میناب  تا انتهای این پارک پیاده روی کردند.

 

ارسال نظرات