خبرهای داغ:
در دومین روز از هفته بسیج، همزمان ۸ باب منزل مسکونی ویژه محرومین در شهرستان کبودراهنگ با حضور فرمانده‌ سپاه انصارالحسین(ع) به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۳۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان کبودراهنگبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، در دومین روز از هفته بسیج به «محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی» نامگذاری شده به طور همزمان ۸ باب منزل مسکونی که برای استفاده محرومین و توسط بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی احداث شده با حضور سردار مجیدی، فرمانده‌ سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افتتاح شد.

این ۸ باب منزل مسکونی در ۶ روستای شهرستان کبودراهنگ با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و همچنین پیروزی‌های جبهه مقاومت بر گروه تروریستی داعش در منطقه، از اقدامات داوطلبانه بسیجیان و مسئولین شهرستان در ساخت این منازل تشکر کرد.

ابراهیمی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان کبودراهنگ نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج از تلاش‌های جهادی بسیجیان در احداث این منازل مسکونی صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش بسیج؛ بسیجیانی از دانشگاه‌های کشور به صورت داوطلبانه و در قالب گروه‌های جهادی بسیج در ساخت این منازل مسکونی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات