خبرهای داغ:
فرمانده حوزه ثارالله ناحیه دزفول:

بقای کشور ما بسته به حفظ سنگر بسیج است

کد خبر: ۸۹۵۰۹۴۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ ستوان‌دوم پاسدار امین ولایتی که از سال ۹۴ مسولیت فرماندهی حوزه ثارالله ناحیه دزفول را برعهده گرفته به خبرنگار ما گفت: در طول این دو سال در زمینه های مختلف برنامه هایی را برای همه بسیجیان و آحادمردم در حوزه استحفاظی درنظر گرفتیم که شامل فعالیت های قرآنی ،آموزشی، تربیتی و اردویی تفریحی، سازندگی و محرومیت زدایی است.

وی اضافه کرد: ما در ایام مختلف سال بنا به مناسبت هایی که وجود دارد مراسماتی را تدارک می‌بینیم که با استقبال مردم مواجه شده است. ولی اصل برنامه ها در حلقه های صالحین که هسته مرکزی هر پایگاه مقاومتی است ، برگزار می‌شود.

ستوان دوم پاسدار امین ولایتی در خصوص برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج ثارالله در هفته بسیج اظهار نمود:
بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (حفظه الله) هفته بسیج فرصتی است برای یک حرکت عظیم تا الگویی برای جهانیان باشد.
ما در این هفته برنامه متنوع و مختلفی ازجمله نشست روشنگری خانواده ها در رابطه با آسیب‌های فضای مجازی، دیدار باعلما در نظر گرفته ایم.

وی ترمیم و بازسازی منازل محروم را یکی از فعالیت های مهم حوزه ثارالله ناحیه دزفول در دو سال گذشته خواند و افزود: در هفته بسیج نیز ترمیم و نوسازی منازل خانواده های محروم در حوزه استحفاظی خود را انجام خواهیم داد و نیز اهداء سبدارزاق به خانواده های محروم، ویزیت و خدمات پزشکی رایگان از دیگر برنامه های مهم ما هستند.

فرماندهی حوزه ثارالله ناحیه دزفول ادامه داد: تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه های تابعه، اردوی جهادی یکروزه سازندگی، دیدار با خانواده معظم شهداء و جانبازان، غبار روبی مزار شهدای گمنام و شهدای شهر صفی‌آباد، بخشی دیگر از برنامه های ماست.

وی در خصوص برنامه‌های فرهنگی حوزه ثارالله در هفته بسیج۹۶ عنوان کرد: مراسم بزرگداشت شهداء با محوریت شهید عبدالمحمد جوکار و رونمایی از کتاب شهید عبدالحسین چراغی، محفل انس باقرآن کریم ،آرایشگاه صلواتی در محل حوزه به یاد دوران دفاع مقدس، برگزاری مسابقه نقاشی در مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه ، فضاسازی درسطح شهر تنها گوشه‌ای از برنامه های فرهنگی ما هستند.

وی به دیگر برنامه های این هفته اشاره کرد: گشت های بسیجی محله محور، عیادت ازبسیجیان بیمار، توزیع نشریه مناسبتی به مناسبت هفته بسیج، برگزاری شامگاه یاد یاران و اجرای پیاده روی شبانه بسیجیان، برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی از قبیل (دوومیدانی ، فوتسال، تیراندازی ، پینگ پنگ ، طناب کشی ، جام پلی استیشن) برای بسیجیان و آحادمردم حوزه استحفاظی ما، جزیی دیگر از برنامه ها هستند که ان شاءالله به یاری خدا بتوانیم به سرانجام برسانیم.

ستوان‌دوم پاسدار امین ولایتی در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای فرمودند بسیج و فعالیت های بسیج بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور می باشد؛ من از همه برادرانم تقاضا دارم که این مصلحت را فراموش نکنند که بقای کشور ما بسته به حفظ این سنگر بزرگ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار