کارشناس مسائل سیاسی ایران را عامل حفظ ثبات در منطقه خواند و گفت: تلاش‌های ایران برای ایجاد صلح و امنیت در منطقه عاملی اساسی در حفظ ثبات منطقه است.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۸۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی، رجبعلی بازیاد در نشست بصیرتی در جمع پایوران و سربازان سپاه درگز گفت: تلاش‌های ایران برای ایجاد صلح و امنیت در منطقه عاملی اساسی در حفظ ثبات منطقه است.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از تمام توان خود برای براندازی نظام و انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و در راه رسیدن به این هدف از هیچ توطئه و نیرنگی دریغ نمی‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به استیصال آمریکا و اسرائیل از ورود جنگ سخت با ایران، از توطئه آن‌ها در عرصه‌های منطقه‌ای و بین المللی خبر داد و گفت: آمریکا و اسرائیل با ایجاد تفرقه بین کشور‌های مسلمان و مذاهب سعی در در دست گرفتن منطقه را در سر می‌پرورانند.

وی افزود: حضور آن‌ها در منطقه و ایجاد جنگ‌های نیابتی با تشکیل گروهک تروریستی داعش و همراه کردن عربستان با اهداف خود و به دنبال آن استعفای سعد حریری از لبنان و ایجاد طرح تجزیه کردستان از عراق نمونه‌هایی از توطئه‌های آن‌ها برای تسلط بر منطقه است.

بازیاد با اشاره به توفیقات ایران در منطقه گفت: شلیک موشک‌های جمهوری اسلامی ایران به دیرالزور سوریه و انهدام مواضع داعش، نزدیک شدن مواضع روسیه به جمهوری اسلامی ایران و حرکت پیاده روی اربعین از جمله توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران و عامل نمایش اقتدار ایران در عرصه‌ی منطقه‌ای است.

وی با ذکر این نکته که مجموعه این موفقیت‌ها برای انقلاب اسلامی باعث به هم ریختن دشمنان انقلاب شده است تاکید کرد: بر چیده شدن داعش، حل مسالمت آمیز بحران‌های کردستان و لبنان بدون جنگ و خون ریزی و بهبود روابط دوستانه با ترکیه فضای منطقه‌ای و بین المللی را به نفع ایران رقم زد.

بازیاد ایران را عامل حفظ ثبات در منطقه خواند و گفت: تلاش‌های ایران برای ایجاد صلح و امنیت در منطقه عاملی اساسی در حفظ ثبات منطقه است لذا مسئولین می‌بایست با تحلیل درست از شرایط اقتدار انقلاب اسلامی، گام‌های استوار تری برای حفظ نظام و انقلاب بردارند و این توفیقات را پله‌ای برای پیروزی‌های بعدی قرار دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها