رییس سازمان بسیج مستضعفین:

خدمت به مردم شعار اصلی بسیج است/ تلاش بسیج برای اشتغال‌زایی جوانان

سردار غیب‌پرور با تاکید بر اینکه سنت حسنه ازدواج باید بیش از پیش در کشور گسترش یابد، گفت: خدماتی که امروز سپاه تهران برای کمک به زوج‌های جوان انجام داده همه با یاری حضرت باری تعالی بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۹۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در آیین اهدای 260 جهیزیه به نوعروسان نیازمند ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: خدمت به مردم شعار اصلی ما در بسیج است که حتماً باید در مرحله اقدام به این کار توجه لازم صورت گیرد.
 
وی گفت: در حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه از اقصی نقاط کشور مردم تلاش و کوشش‌هایی را برای کمک به مردم این منطقه انجام دادند که در تهران نیز سپاه تهران بزرگ جزو اولین‌ها بود که در این رابطه اقدام کرد.
 
سردار غیب‌پرور تصریح کرد: زمانی که هموطنان عزیز ما زیر آوار قرار گرفتند و خانواده‌ها از مصیبتی که دیدند به لحاظ روحی دچار تالم شدند، حرکت زیبایی در سراسر کشور انجام شد و طی آن عشق، ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی تبلور یافت.
 
وی بیان کرد: اگر چه این حادثه دلخراش بود، اما مردم ایران همت کردند و از همان لحظات اولیه به کمک زلزله‌زدگان رفتند. این خدمات بسیار خوب است اما باید به سمت اشتغال‌زایی برای جوانان و کمک به دولت حرکت کنیم.
 
سردار غیب پرور در ادامه با تاکید بر اینکه سنت حسنه ازدواج باید بیش از پیش در کشور گسترش یابد، گفت: خدماتی که امروز سپاه تهران برای کمک به زوج‌های جوان انجام داده همه با یاری حضرت باری تعالی بوده است.
ارسال نظرات