خبرهای داغ:
معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین گفت: حمایت از مظلومان و مستضعفان وظیفه اسلامی ماست.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۰۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰

حمایت از مظلومان و مستضعفان وظیفه اسلامی ماست

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار علی استاد‌حسینی در شانزدهمین مراسم گرامیداشت شهدای خیابان صدوق قم که در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه ماه ربیع‌الاول ماه تولد پیامبر اعظم (ص) است، اظهار داشت: منظور از یادآوری و یادواره شهدا، این است که راه آنان گم نشود، همان‌طور که در دهه عاشورا با وجود اینکه بیش از 1400 سال از آن می‌گذرد راه امام حسین (ع) گم نشده و آن را ادامه می‌دهیم، راه شهدا که ادامه‌دهنده راه سیدالشهدا (ع) است را نیز باید ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه اگر یادواره و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا نباشد در آینده فراموش خواهند شد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از با عزت‌ترین کشورها در جهان است. تنها راه سعادت، همین راهی است که شهدا در آن قدم گذاشته‌اند و اگر امروز در امنیت به سر می‌بریم به برکت شهداست.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین ایستادگی و مقاومت را یکی دیگر از ویژگی‌ها و خصوصیات شهدا دانست و تصریح کرد: امروز ایران اسلامی از یک قدرت منطقه‌ای به قدرت جهانی رسیده است. اکنون کشورهای همسایه به‌خوبی امنیت کشور ما را می‌بینند و می‌دانند ثمره مقاومت ملت ایران است.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین ایستادگی، مقاومت و دفاع از مستضعفین و محرومین را یکی دیگر از خصوصیات شهدا دانست و تصریح کرد: اکنون کشور ما متهم به این است که چرا از مظلومان و مستضعفان حمایت می‌کند؟ حمایت از مظلومان و مستضعفان وظیفه اسلامی ما است.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز وظیفه‌داریم به نیابت شهدا دفاعی همه‌جانبه از جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم به دلیل اینکه دشمنان با همه توان خود می‌خواهند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند، از این‌رو قرار نگرفتن در برابر دشمنان آسیب به‌نظام نخواهد بود بلکه آسیب به اسلام خواهد بود.

ارسال نظرات