همرمان با هفته مبارک بسیج دو واحد خانه محروم در روستای خمس و کالار بخش مرکزی خلخال به افتتاح رسید.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۱۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

دو واحد خانه محروم در روستای خمس و کالار خلخال افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در هفته مبارک بسیج است و در دومین روز از هفته بسیج که با نام بسیج ، محرومیت زدایی و خدمت رسانی نامگذاری شده ظهر امروز با حضور مسولین شهرستان خلخال دو واحد خانه محروم در روستای خمس و کالار بخش مرکزی خلخال که به همت بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد و کمک خیرین شهرستان خلخال ساخته شده بود به بهره برداری رسید.

در این مراسم سرهنگ دوم جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال ضمن گرامیداشت این هفته به اهالی بسیجی روستای خمس ضمن تقدیر از زحمات کمیته امداد و خیرین و بسیج مهندسی سپاه خلخال گفت: درخت تنومند بسیج فقط عضویت نیست بلکه حضور در صحنه وخدمت رسانی در مناطق محروم یک ویژگی عمده بسیج است.

در این مراسم احمد قنبری بخشدار مرکزی نیز ضمن تبریک هفته بسیچ گفت: ا کنون آوازه بسیج در تمام جهان پیچیده شده و اگر امروز ایران اسلامی در مقابل زورگویان جهان حرفی برای گفتن دارد از وجود پربرکت بسیج است.

همچنین در روستای کالار شهرستان خلخال یک مادر و فرزند محروم از مسکن که در وضعیت بد مسکن قرار داشتند به خانه جدید خود کوچ و خدا را برای صاحب خانه شدن خود و رهایی از مشقت ورنج خانه ویران خود شکر کردند.

همچنین امروز همزمان با هفته بسیج با حضور فرماندار خلخال و معاونت بهره برداری توزیع برق استان اردبیل برق رسانی به روستای سنگیلی خلخال با اعتبار 250 میلیون تومان و احداث 4 کیلومتر خط انتقال برق به بهره برداری رسید.

در این مراسم نیز فریدون بابایی فرماندارخلخال ضمن تبریک هفته مبارک بسیج از زحمات اداره کل توزیع برق استان اردبیل و اداره برق خلخال تقدیر وگفت: به عنایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات نظام در تمام روستا ها مشاهده وباید قدردان این نعمات الهی بود.

همچنین در سایر مناطق شهرستان خلخال برگزاری اردوهای جهادی یک روزه - اجرای بازی های بومی و محلی ، تالار گفتمان - عیادت از بسیجیان بیمار و معلول- دوره ضمن خدمت توانمند سازی مدیران مدارس در مقابله با جنگ نرم - نشست آسیب شناسی ماهواره در مرکز شهرستان و بخش های تابعه برگزار شد.

ارسال نظرات