فرماندار بافق به لزوم پیاده سازی فرهنگ بسیجی در حوزه‌های مختلف کاری در دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی شهرستان تاکید کرد و گفت: بسیجی بودن، حفظ وفاق و همدلی زمینه پایداری نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۳۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق؛ محمدزاده رحمانی با گرامیداشت یاد و نام شهدا، ایثارگران و جانبازان و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیجی بودن یک فرهنگ است که در دوران انقلاب یک نقش، در دفاع مقدس نقش دیگری و امروز هم نقش‌های متعددی در وجود بسیج مشخص شده است.
وی با تأکید بر لزوم استفاده از نگاه بسیجی در کار‌ها و برنامه ها، گفت: با نگاه بسیجی مشکلات به راحتی قابل حل خواهد شد و از هر چالشی می‌توان فرصت خوبی بوجود آورد.
وی افزود: علاوه بر لزوم استفاده از نیرو‌های بسیجی در کارها، لازم است نگاه مسئولان به موضوعات مختلف نیز جهادی و بسیجی باشد.
فرماندار بافق یادآور شد: پنجم آذرماه یادآور فصل نمادین تجلیل از بزرگترین و گسترده‌ترین مجموعه انسانی است که با تدبیر امام خمینی (ره) جان گرفت و امروز پس از گذشت سه دهه از عمر با برکت خود به شجره طیبه‌ای تبدیل شد که به فرمایش مقام معظم رهبری وجودش برای دوستان انقلاب مایه خرسندی، امید و اعتماد و برای دشمنان و کینه ورزان مایه ترس و وحشت است.
وی اذعان کرد: بی‌تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج، یک ارزش و مایه افتخار برای جامعه اسلامی است و در پاسداشت و ترویج آن نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار کرد.
فرماندار بافق در ادامه با تأکید بر حفظ فرهنگ بسیجی، افزود: فرهنگ بسیجی به این معناست که باید از داشته‌هایمان نهایت استفاده را بکنیم.
پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است و در تقویم ایران ۲۹ آبان تا پنجم آذر، هفته بسیج نامگذاری شده است.
منبع:بافق خبر
ارسال نظرات