امام جمعه شهرستان قشم گفت: دشمن همواره از تفکر بسیجی زخم خورده و پیروزی جبهه مقاومت در برابر حکومت خود خوانده ی آمریکایی- صهیونیستی داعش نیز به برکت تفکر و رویکرد بسیجی حاصل شده است.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۴۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امروز صبح در دیدار با پاسدارن ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم بمناسب هفته بسیج، اخلاص و مجاهدت در راه خدا از ویژگی های تفکر و رویکرد بسیج عنوان و بیان کرد: بسیجی، دارای تفکری پویاست که در تمام امور با خلوص نیت و آتش به اختیار عمل می کند.


وی حضور در صحنه و مقاومت در راه خدا و نیز ولایت پذیری محض را از دیگر خصایص بسیج دانست و افزود: بسیجی با عدم حصول توفیق در برخی موارد به دلیل خوب کار نکردن بعضی از چرخ دنده های مدیریتی، ناامید نمی شود و برای اصلاح جامعه با مسئولیت پذیری کامل می کوشد.


امام جمعه شهرستان قشم پیام حاج قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب و اعلام پایان خلافت خود خوانده و آمریکایی – صهیونیستی داعش را مورد اشاره قرار داد، اظهار کرد: حاج قاسم با نهادینه سازی ویژگی های بسیجی در خود، برای علیِ زمانش مالک اشتر است.


حجت الاسلام والمسلمین جوکار اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی سربازی بی ادعا و اهل عمل می باشد که سربازی را افتخار خود دانسته، با اطاعت بی چون و چرا از ولی فقیه، سرباز ولایت بودن و ولایت پذیری محض را معنا می کند.


وی با بیان اینکه بسیج تحت فرماندهی ولی فقیه، مرکز اصلی برانگیختن نیروها بر علیه دشمن است، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت به برکت تفکر بسیجی حاصل گردیده و دشمن که همواره از تفکر بسیج زخم خورده است، به دنبال کمرنگ سازی آن در جامعه می باشد.


امام جمعه قشم با تاکید بر لزوم تبیین مستمر فرهنگ و رویکرد بسیجی در جامعه، گفت: امام راحل(ره) احیاگر تفکر بسیجیِ انبیاء و ائمه اطهار(ع) در سایه انقلاب اسلامی بود و امروزه رهبر معظم انقلاب محور بسیج و دلگرمی بسیجیان است.

 

گفتنی است در ابتدای این دیدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از گرامیداشت هفته بسیج با بیش از ۸۰ برنامه خبر داده و به تشریح ۱۸ برنامه شاخص این هفته پرداخت.

ارسال نظرات