رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، ۴۳۱ نفر از اهالی محله حسین آباد از ویزیت و خدمات پزشکی رایگان بهره مند شدند
کد خبر: ۸۹۵۱۰۴۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
علی اکبر نصیری در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زابل ابراز داشت: روز گذشته به مناسبت هفته بسیج تیم چند تخصصی پزشکی به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل در محله حسین آباد زابل مستقر شد.

وی افزود: متخصص زنان و زایمان، داخلی و اطفال و همچنین دندانپزشک کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه تعداد ۴۳۱ بیمار مراجعه کننده را به صورت رایگان معاینه کردند.

نصیری بیان داشت: پزشکان پس از معاینه بیماران مبلغ ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال دارو را نیز به طور رایگان به آنان تحویل دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل خاطرنشان کرد: به منظور ارتقا سلامت اهالی پمفلت، تراکت و کتابچه‌های آموزشی همراه با توضیحات کارشناسان با موضوعات بهداشتی نیز ارائه شد.

وی تصریح کرد: تست قند و اندازه گیری فشار خون نیز از جمله خدمات دیگری بود که توسط این گروه پزشکی انجام شد و در این راستا این تست از شمار زیادی از اهالی گرفته شد.

نصیری تاکید کرد: گروه‌های مشاوره‌ای بسیج جامعه پزشکی با استفاده از توان پزشکان و پرستاران بسیجی سعی می‌کنند به صورت دوره‌ای و در مناسبت‌های مختلف طرح اعزام تیم‌ها را انجام دهند که در این راستا جهت تامین سلامت افراد همیشه از پزشکان و کادر پزشکی مجرب جهت اعزام استفاده می‌شود.
ارسال نظرات