خبرهای داغ:
معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان خبر داد؛

انتقال موکب اربعین آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان از انتقال موکب اربعین آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان از مرز مهران به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۵۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱

مهدی کاشفی در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اظهار داشت: موکب آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان که در ایام اربعین در مرز مهران به منظور خدمات رسانی به عزاداران حسینی مستقر شده بود، به منظور یاری رساندن به زلزله زدگان به مناطق آسیب دیده استان کرمانشاه انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه وسایل و خدمات این موکب از قبیل نانوایی سیار، تانکر آبرسانی، دستگاه تصفیه و بسته بندی آب و ... در حال حاضر برای تهیه نان گرم و پخت غذای گرم برای زلزله زدگان اختصاص داده شده است.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان بیان داشت: اقلام و محموله های ارسالی از استان سمنان از قبیل لباس، پتو، نفت، والر و بخاری برقی، چادر گروهی، پلاستیک متری روی چادر، پخش کنسرو، اسباب بازی، قند و چای و ظروف یکبارمصرف، شیرخشک، شیشه شیرخشک، مواد شوینده و بهداشتی، فلاکس چای، آرد و دیگر اقلام مورد نیاز بین زلزله زدگان در مقر استقرار یافته سپاه استان سمنان در مناطق زلزله زده بین زلزله زدگان توزیع می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها